خخخ

ساخت وبلاگ
[19/02, 20:23] Fazli: یووال نوح هراری مورخ و اندیشمند معاصر یهودی در دو کتاب انسان خردمند به انسان خداگونه ضمن بیان تاریخ بلند تحولات انسانی و به غایت خردمند در میان جشن استخر شده باشد و پیش بینی آینده بشر که با آسیب‌های فراوانی مواجه می شود بر این باور است که آدمی آن در اوج بیکاری به بیاری ربات ها جای او را پر خواهند کرد بیش ازین الوین تافلر جامعه شناسی آمریکایی در کتاب شوک آینده رخداد های بشری را تا سال ۲۰۵۰ تصویر کشیده بود البته تردیدی نیست که عوامل بسیاری آینده بشر را تهدید می کند تا رها نسبت به مقام تا حدودی موجب کند شدن و یا کم اثر شدن کردن آنها است اما به نظر می‌رسد توجه و تأکید بر یک کنسرت چاریکار نباشد بسه کشنده های قرمز بر روی سطح آب های خلیج فارس را شنا تخریب محیط زیست امری مطلوب و ضروری است اما اینکه ناملایمات خانوادگی در محیط خانواده یا اداره را به محیط زیست سلایق و علایق تغذیه ارجاع دهیم روی تسلیق ۲۰۱۱ کانال فاضلاب از بندرعباس به دریای خلیج فارس می ریزند و موجبات آلودگی زیست آبزیان فراهم می کند شکی نیست به اینکه جوانان در ازدواج به تداوم روابط خانوادگی دچار آسیب یب های روانی و اجتماعی شده‌اند تردیدی نیست و اینکه زنان در پذیرش مسئولیت های اداری و اجتماعی خود با وجود نظام مردسالاری حاکم در تنش به چالش هستند جای بحث ندارد اما اینکه این پدیده مرتبط به هم موجب فروپاشی عشق می‌شوند جای نقد و بررسی و نظر بسیار دارد بنابراین کشند قرمز کشنده عشق نیز این جناس ناقص را باید به عوامل بسیاری مربوط دانست رابطه لفظی بین دو پدیده گاه رفتن و فریبنده است دیر زمانیست که در اندیشه ما رابطه معکوس واژه ها واقع شده است فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگ فلسفی فقر و فقر فلسفه هفته کتاب و کتاب هفته بازی با زبان واژگان هم حدود و ثغور ای دارد از نگاه من رابطه بین کشنده ترین و کشنده عشق وجود ندارد ماهی های آلوده بر خلق و خوی انسانی اثر مستقیم ندارند با سیم‌های اخلاقی و خانوادگی تنها ناشی از تغذیه تغذیه نیستند شبکه گسترده دانش امروز و سهم‌خواهی علوم از رفتار آدمی آن حدی را بر آن داشت که به نوعی تخریب گرایی یعنی آسیب های وارده بر روح و جسم آدمی را به یک دانشی که خود در آن زمینه تخصص دارند وابسته بدانند دیگر عوامل مدیرعامل آب فراموشی بسپارم عامل فروپاشی خانواده استفاده از آسیب های اجتماعی ناشی از افسردگی تاریخ در قرن بیستم این است که این کار ساز نخواهد گل های کار در حوزه تئاتر
[19/02, 20:27] Fazli: گلسا زارعی با چند کاره هند در حوزه تئاتر به نویسندگی و کارگردانی آنها وجدان بیدار زنان هرمزگان نیز نمی خواهد م و نگاه خود را از طریق پاتر به ذهن ذهن مخاطب القا کنند که دست از سنت‌های دست و پاگیر گذشته بردارد و به دستاوردهای جامع مادر آری بگویند اما بعد متوجه آسیب‌های این اثر نیز باشد چگونه می خواهد زن معمولی باشد زاییدن و اما برای ورود به عرصه اجتماعی هم دچار چالش های فراوان است رضایت شوهر برای ورود به درس های اجتماعی و اداری  وجدان اجتماعی است پناه بردن به شعر و موسیقی برای رهایی با مواضع ایدئولوژیک مواجه است اما احساس تنهایی می‌کند تنها و می‌داند رهایی از تنهایی بدون حمایت خانوادگی خانواده و اجتماع کاری بس سخت است شاعران در اندیشه گری و خنده کودک کیست شوهر در گریم کدام خواننده کودک است که به بگو مگوهای همیشگیه زن و شوهر جوان پایان ولی خوب می داند با ورود دک به زندگی مشکلات هموار نمی‌شود ظاهرم در پستوی ذهن زارعی فاکتورهای دیگری است که هنوز ارائه نشده است چرا که بر هر دو به هر دری می زنند تا مانع برخورد می کند حضور زنی دیگر در زندگی شما در گذشته به یا وجدان آسیب‌دیده زن در نمایش کشنده بنز کشنده کشنده عشق که معمولا در تئاتر خود را پنهان مثلث پنهان نمایندگی می‌کند ت به بام سر سینه زنی است که می‌خواهد فریاد بزند راه چاره چیست به زبان می کنم پیش برد پیش فرض‌های زارعی باید دستکاری شود از معلول آسیب های ظاهری نمی‌توان به علت هر کس پی برد مذهبی اسطوره‌ای چاره کار است از قرار معلوم که مزار جان رودبار قصران ندارد شاید مخاطب خود از راه چاره را جستجو کند او در بین واحدهای صنعتی جدید برای برون رفت و گذشته خود سردرگم شده است

تب فلسفی...
ما را در سایت تب فلسفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tabefalsafia بازدید : 177 تاريخ : جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 23:32